Happy New Year!

Det börjar närma sig slutet på ett spännande 2008. Mycket som hänt och inte hänt faktiskt. I vanliga fall hade jag suttit klistrad framför datorn och läst om allt jag gjort hela året för att slutligen sammanfatta det hela i en slag krönika. Vet inte riktigt hur det blir med det i år faktiskt, känns väldigt avlägset just nu i alla fall. Befinner mig för tillfället i Malmoe där Emma och jag förbereder oss för en helkväll med trevligt sällskap (och förhoppningsvis en tolk).
 
Jag hade ett mission inför kvällen, att ha med mig vindruvor. Det höll på att sluta riktigt illa. Första gången lyckades jag förstås att GLÖMMA det med tanke på att jag hade TVÅ saker att komma ihåg. "Pastasås och vindruvor, pastasås och vindruvor..." ... Hm... lypsyl vore ju bra också: "Ursäkta? Var har ni lypsyl?" ...."Pastasås och lypsyl, pastasås och lypsyl..." AH, FÄRDIG!

Hm... andra gången höll det på att gå RIKTIGT illa men jag hade tur. "Vi vill meddela våra kunder att ICA Maxi stänger om FEM minuter" Puh, där hade jag verkligen gudarna på min sida. Vindruvor FIXAT!
 
Nu är det min tur att hoppa in i duschen tror jag.

GOTT NYTT ÅR önskar Markus @ macizz.blogg.se . :-)