Hostigt värre.

HOST

Har vaknat och hostar konstant. Inte sjuk-hosta på något sätt utan bara host för hostandets skull.
Har mycket seriösa planer på att bli av med hostandet omgående, vet inte riktigt hur bara.

Varmt har det varit i många dagar nu men idag verkar det som att det vänder lite. Visst, det är ju fortfarande varmt ute men inte samma blå himmel och strålande solsken. Rätt bra tycker jag eftersom jag ska jobba kväll :)

Vad gjorde jag igår nu då? Jo, jag jobbade en skvätt. Sen åkte jag hem och slappade och städade lite här hemma. På kvällen åkte jag till Lina på lite te-kväll. Emma och Lisa var också där och vi hade det mys i några timmar. Jag fick för mig att testa familjen Johanssons hängmatta, det var ingen bra idé. Hela ställningen lossnade när jag la mig på den, men som tur var så gick det rätt lätt att fixa.



Hann också med att tassa en liten runda med Lurre innan dagen var slut.

Nu blir det kvällsjobb två dagar i rad och sedan jobb hela helgen. Förhoppningsvis orkar jag väl med lite annat bus på kvällarna, men det återstår väl att se. Nu är det bäst att jag snart ger mig av.

Hej
2
smula

en liten fråga bara; hur får du in musiken till höger i bloggen?

Senapsmannen

Senap