Bara massa mat.

Man skulle kunna tro att jag försvunnit, men det har jag inte ska ni veta. Har bara tagit en liten bloggpaus i några dagar. Har inte riktigt haft tid eller lust att luta mig tillbaka och skriva, har ju haft massa annat för mig.

I torsdags t ex så jobbade jag nog lite först om jag inte minns fel. Sen slappade jag nog bara lite här hemma innan det var dags för lite schtäd med Sajja. Efter detta blev det mat på Greken med Sajj, Jowhan, Heim och Louise. Mycket smarrigt och extra trevligt när de bjöd på efterrätt. Efter maten blev det lite film innan det var dags att gå hem och lägga sig.

Fredag och jobb igen. Allt flöt på som vanligt helt enkelt. Efter jobbet parkerade jag cykeln i centrum och gick upp till Heim och Louise där samma personer som smaskade hos Greken på torsdagen, smaskade tacos. Vi tittade på hockey och skrek och gormade, speciellt sista sekunden. Morr, skulle blivit mål. Några trevliga timmar senare vandrade man hemåt igen och gick helt enkelt och la sig.

Idag har det varit lördag om jag inte minns fel. Jobbat och slitit. Efter jobbet idag blev det mat IGEN. Jag, Sessan och Lisa gick ut och åt på Coco Thai. Mycket smarrigt måste jag säga. Är hur mätt som helst fortfarande så jag lär nog sova rätt gott inatt. Det känns som att klockan är väldigt mycket men det är den visst inte, dock vet jag inte vad jag ska hitta på till läggdags. Kanske hittar någon film, får kika lite.

.
1
Anonym

leta upp fakta om vad som hänt på nässjös bilar i går och vad det innebär för dig....