Den bästa helgen.

Helgen är förbi och den har varit den BÄSTA. Lördagen var förstås i fokus med supermycket bus.
Jag kommer att minnas denna helg sjukt länge.
Tack DANNE och ALLA andra för det.


"HATT HATT HATT HATT HATT HATT"

Är egentligen inte tillräckligt utvilad för att återgå till arbetet imorgon, men det är väl bara att hålla ut och blicka framåt mot onsdag när jag är ledig igen. Då har jag ju lunchdate också med en riktig heting.

Min önskelista går det inte så bra med. Mor har efterlyst en lång lista i år så jag måste verkligen komma på lite fler saker. Ingen som kan komma på något jag saknareller behöver? Jag har gått igenom hela köket precis, men jag kommer inte på någonting direkt. Man inser ju inte att man saknar något förrän man riktigt behöver det.

Veckan som kommer hade jag tänkt att besöka en frisör. Hoppas det inte är alldeles omöjligt i skolavslutningstider.

Slutligen bjuder jag på två bilder från gårdagens sista timme.
Nu blir det några avsnitt Scrubs innan det är läggdags.


Den (dagen till ära) rosa Markus träffade ju även på den blivande bruden Lini.


Sen tog jag sälle med grannsamverkan-light, aka Fjuno hem till vår gata.
Vi tog en tripp förbi hennes roots också så att säga.

Gowdnite.
2
Lollo

visste inte att vi skulle träffas på onsdag =P

Kicki

Undra vem den hetingen kan vara? Hmm...