Musiktips?

Ibland har jag riktigt mycket att lyssna på. Ibland är det lite mer dött. Egentligen har det kommit massa bra musik senaste tiden, men jag har väl helt enkelt inte tagit den till mig. Min iPod brukar vara fullsmockad, men nu är det knappt halvfull. Hm. Dumt. Eftersom jag åker till Malmoe imorgon måste jag ju fylla den med massa härliga ljudupplevelser så att tågresan inte känns oändlig.



Någon som har tips på något nytt bra album jag ska lägga in?

Någon låt går ju förstår också bra, men jag är albummänniska och vill helst ha hela albumet även om det kanske bara är en riktig kanonlåt på det. Brukar gå att hitta lite skatter långt ner på tracklistan.

Jag gillar alla genrer. Förutom dansband och kanske inte supermycket growl. Det sistnämnda kan funka om det någonstans i låten dyker upp någon form av refräng där man kan höra i alla fall ett ord uttalas :)

.
1
kme

Provlyssna Musiktips av kme.



http://sweetspotforum.forum24.se/sweetspotforum-about92.html