Okristligt tidig morgon.

05.45 vaknade jag till liv idag av att det var ljust i mitt sovrum. Det var ju inte direkt så att jag blev bländad av solen. Kikade till snabbt på mobilen och upptäckte att en ny geocache släppts under natten. Lyckades alltså till slut ställa in så jag får notiser om när nya läggs ut. Jag funderade ett ganska bra tag innan jag bestämde mig för att gå upp. Det är inte direkt så att jag skuttar upp ur sängen vid denna tid på dygnet, men eftersom jag ändå har semester kan jag ju ta igen sömnen på gräsmattan senare idag.
 
Sagt och gjort gav jag mig iväg på cykeln till Adela udde. Inte direkt sugen på ett morgondopp. Speciellt inte eftersom min klädsel bestod både av vantar och halsduk. Skattjakten gick kanon så jag behövde inte stanna på stranden speciellt länge.
 
 
Istället för att cykla hem blev det en liten tur till Brinell. Där hade jag inte lika stora framgångar och gav slutligen upp efter en timma. Avslutade min lilla morgonutflykt med frukost på Thimons och fick även lite sällskap av en av Postens hårdast arbetande nattpersonal som precis gått av sitt skift. 
 
Nässjö bjöd inte på specielt mycket spännande under dessa tidigare morgontimmar. Några som cyklade till jobbet och en hurtig löpare runt Ingsbergssjön.
 
.
 
 
Adela Udde - Blogg - Geocaching - Nässjö - Thimons