En superslapp söndag.

21.50

Damdidam.

Igår var det dags för lite myskväll. Jag, Emma, Lina & Henke.
Först åkte vi och handlade lite, vi bestämde oss för att göra varma mackor,
jag var extremt sugen på choklad så jag handlade lite gottligt också.
Vi åkte hem till Lina & Henke och spelade lite kort och tjötade innan det blev dags att göra lite mat. Då kom vi på att vi var lite sugna på ännu mer snacks så jag fick ta bilen ner till Ica för att köpa lite läsk och chips. Vi åt goda varma mackor och sen slängde vi oss i soffan och tittade på film: "Next", den var bra. Blev inte så mycket snacksätande, så jag fick ta med mig det mesta hem sen, haha.

Idag har jag tvättat hela dagen, har mest varit hemma och tagit det lugnt i soffan.
Tittat på fem avsnitt OC, kanske blev lite väl mycket, men sån är ju jag när det gäller serier. Tog en liten paus när jag fick åka och hämta grannen vid tåget, kan ju vara bra att visa sig ute i alla fall 10 minuter en dag.

Nu ska jag nog bara lägga mig i soffan och läsa resten av kvällen.
Imorgon ska jag till Jönköping med mor och far, kanske ska titta lite efter en TV.

Vi säger så!

.