Glömd inköpslista och flytthjälp.

17.15

T
hat day, that day.

Så härligt det är att vara ledig. Lite tråkigt bara att vädret verkligen inte är på min sida.
Det är alltid superfint väder när jag jobbar, och så kommer min lediga dag och allt är bara grått och trist.

Har gjort allt jag brukar göra när jag är ledig. Tvättat, diskat och städat.
Har varit iväg med mot och syster på ICA och handlade också. Glömde dessvärre min inköpslista hemma. Klarade av att komma ivåg allt utan två saker, rätt bra för att vara mig.

Ja, vad händer annars. Verkligen inte mycket.
Antar att de tär lite städjobb på g ikväll, måndagar brukar ju vara en het dag för detta.

Jag tar väl och slappar vidare.

22.30



L
ite städjobb fixat och efter det cyklade jag till Emelie med ett fyrapack mazariner.
Tänkte vara snäll och hjälpa henne att packa lite och det var det visst fler som hade tänkt. Jennie & Fia var där också så vi har packat ner massa glas och grejjer i flyttlådor.
Sen åkte vi till Coco Thai och hämtade mat och åt oss mätta, fick tvinga i oss mazarinerna till efterrätt. Stannade kvar och tittade på CSI och nu är jag precis hemkommen.

Emelie, Fia & Jennie.

Ser fram emot att jobba den här veckan faktiskt, känns som att det ska bli en riktigt bra vecka, men det vet man ju aldrig. Vi får hoppas på det bästa.

Sovdags nu.

Nite