Idol-uttalande?

Ja vad ska man säga. Idag har jag haltat mig fram här i livet. Det fick bli färdtjänst både till och från jobbet.
Svullnaden har in princip försvunnit och jag har starka förhoppningar om att bli helt återställd under de närmsta dagarna. Har spenderat hela dagen med att vila upp min lilla fossing i alla fall :)

Har funderat länge om jag ska uttala mig om svenska idol. Hm. Svårt beslut.
Hade jag uttalat mig igår hade jag sagt att Jenny och Victoria skulle hänga löst och Victoria skulle åka ut.
I dag blir det lite svårare eftersom vissa var riktigt kassa men är lite av folkets favoriter ändå medan andra var ganska bra men inte synts till det minsta i rutan. Aja, Jesper åker i alla fall. Undra om inte Rasmus hänger löst också.
Shit. Jag skulle inte uttalat mig. Det blir bara dumt.

JOSSE! (Och kanske någon annan)
Det börjar närma sig lite Logge-comeback igen känner jag. Har plockat ut Logge 3 ur hyllan faktiskt.
Den bjuder på MASSA smaskigt. Mer kärlek, mer intriger, full med stavfel och inte minst MASSA "Franska Götar".
Håll till godo.

/M

1
josse

Jaaa! hehe



fattar inte att du har sparat dom. Jag har slängt allt som har haft med skolan att göra ;)