Nu förstår jag ingenting

Jag vet inte riktigt hur det kunde bli såhär, men om jag räknat rätt så är detta min sista lediga dag innan det är dags att återgå till arbetet. Detta kan väl ändå inte stämma? Jag vill ju vara ledig massa dagar (läs veckor, år) till...

Annars har det inte hänt så mycket i eftermiddag. Varit på staden en skvätt igen, men hittade ingenting av intresse. Åkte vidare till Willy Wonka för att fixa med lite ouppklarade affärer. De hade nämligen tagit dubbelt betalt förra gången jag var där, så jag ville ha lite pengar tillbaka. Detta gick självklart alldeles lysande, så nu är jag glad igen.

Är på lite besök hemma i byn nu, ska försöka orka titta på första perioden av Färjestad-Hv i alla fall. Eftersom det nu verkar som att jag ska jobba imorgon måste jag ju hem och vila upp mig ordentligt, tidigt.