Jobbat ifatt.

Det är lite roligt att man kan bli så trött av att vara ledig. Jag har verkligen inte gjort någonting idag och ändå sitter jag här och gäspar. Antar att det blir så när kroppen är i viloläge mest hela tiden.

Jag började dagen med att bli intervjuad mellan klockan 10.00-11.00. Två tjejer som skriver en uppsats på högskolan ville veta lite om hur jag ser på bloggandet och hur det påverkar min vardag. Klart att jag ställde upp när de frågade.

Resten av dagen har jag jobbat på att komma ifatt med alla mina program. Har haft all teknik emot mig i nästan en vecka nu och då är det klart att man hamnar lite på efterkälken. Idag har jag till slut lyckats lösa problemet och jag är näst intill ifatt i allt jag följer. Något som är positivt med den lilla förseningen är ju att jag inte behöver vänta mer än någon dag förrän jag får se fortsättningarna. Wie!














.