Arkiv X - Säsong 1

Arkiv X, Säsong 1 är avklarad. Sista avsnittet fick bli sent igår kväll. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den här serien. Hade riktigt stora förhoppningar då jag inte minns speciellt mycket från när det gick på TV. Jag såg väl några avsnitt på 90-talet, men gick nog och la mig innan det började mestadels av gångerna. Det lilla jag minns var att det var riktigt spännande och många gånger otäckt och därför trodde jag väl att jag skulle få samma känsla nu många år senare. Jag vet inte om det beror på tekniken, att effekterna är riktigt usla och datorprogrammen gamla, men den där känslan infinner sig inte riktigt. Vissa avsnitt måste jag dock säga har varit riktigt bra och mycket spännande, medan andra har varit totalt värdelösa.



Jag tror jag tar en liten paus från Arkiv X nu innan jag ger mig på säsong 2. Det finns ju en hel del säsonger så om jag blir sugen igen är det ju lugnt. Undra vad jag ska plasta av i hyllan nu. Kanske bli klar med O.C, kolla vad Jack Bauer har för sig eller helt enkelt börja på något helt nytt. Ska fundera lite...

.
1
Leena

Vi är för unga för att komma ihåg "Arkiv X" kusse...=)

Jodå snart blir det nog, för det lever då satan i magen nuförtiden! Då får du komma o va barnvakt sen=)