Mitt utvik i lokalpressen.

De flesta har nog missat detta, men några få trogna läsare av Smålandstidningen kanske uppmärksammade en liten blygsam artikel om mig i lördags. Jag har nu kämpat i flera dagar för att kunna få ut denna artikel här på bloggen eftersom den efterfrågats av mina storstadsläsare. Dessvärre går ju inte jag och teknik hand i hand speciellt ofta och jag har alltså stött på en hel del komplikationer.




Efter många timmars slit så har jag ju valt att göra som jag alltid gör när jag ska publicera något. Jag har lagt upp det som bilder. Vet inte varför jag inte gjorde detta från början, antar att jag ville försöka göra det lite snyggare men det borde jag ju fattat redan innan att jag inte skulle lyckas med. Klicka på bilderna under för att se artikeln i större format och förhoppningsvis kunna läsa den :-)







Mina egna kommentarer om artikeln:

- Tycker den i sin helhelt blev mycket bra. Inget jag direkt ångrar eller skulle vilja ändra på.

- Hur roligt som helst när damen kom och frågade om bloggen precis när vi skulle börja intervjun. Han trodde att jag hade hyrt in henne för att säga detta.

- Det är förstås Regina Spektor med K som jag lyssnar på, vi var helt enkelt tvungna att ha med henne eftersom ingen annan av dem jag nämnde vet någon vem det är. Haha.

- Notera även hur jag drar upp byxbenet som i Sex and the City 2 för bästa effekt.


Ibland måste man helt enkelt sälja sig billigt för att få den uppmärksamhet man förtjänar.
Jag behöll ju i alla fall de flesta kläderna på...

.

3
Sudden

Man kan ju inte undgå att satc-benet inte har fått särskilt mycket färg i vår heller.. :)

Tess

En trevlig artikel ;) Läste tidningen idag och såg en nåt bekant över det hela.

Sofia

Hej!

Jag har sett att du bloggat om Marabou Polka och vill därför passa på att tipsa dig om allt kul som nu händer kring den nya chokladsmaken. Vi har bland annat tagit fram ett Polkaspel på Facebook, där du kan utmana dina vänner i att dansa till svängiga polkatakter kombinerat med sköna rock-, hiphop- och popbeats. På http://apps.facebook.com/polka/ kan du testa dina danskunskaper och samtidigt tävla om fina priser. Vi har 1000 DJ Hero-spel som ska hitta sina ägare och dessutom har vi 1500 unika Polka-handdukar som andrapris.

Eller kanske vill du träffa oss under sommarens polkaturné? Läs mer om allt kul som händer på www.marabou.se/polka!

/Sofia