Fest som på den gamla goda tiden.

Jag vet inte riktigt var jag ska börja, men efter att ha haft en mycket händelserik helg så måste jag ju helt enkelt dela med mig av den. Tyvärr har jag ju aldrig några bilder längre. Får börja ha med mig kameran igen som på den gamla goda tiden. Fredagskvällen har jag ju redan berättat om. Eller, delar av den i alla fall. I korthet så var det dejt på Akropolis följt av lite bubbel på Högland och därefter efterfest. Kom i säng 03.30, men det var galet roligt hela kvällen.

Lördagskvällen var det dags för fest som på den gamla goda tiden. Då höll vi förstås till i Nässjö, men just den biten har vi lämnat bakom oss. Blev Jönköping förstås.  Det blev en fantastiskt rolig kväll med skratt, allsång och dans. Många av de gamla hitsen fick liv på nytt. Efter starka och känsloladdade framträdanden av Det gör ont , En helt ny värld och Havet är djupt så kunde inte grannarna hantera det längre. Det blev helt enkelt för bra och de var tvungna att få oss att sluta. Vi vandrade vidare mot stan istället. Utgång var tanken, men köerna fick oss att tappa lusten och kebaben lockade desto mer. Vi bestämde oss helt enkelt för att äta onyttig mat istället för att dansa. Haha.



Ja, där slutade kvällen. Men jag tror att de flesta var ganska nöjda ändå!