Nya produkter att testa.

Efter jobbet ikväll har jag varit på lite jakt i Nässjö. Har haft massa kuponger liggandes på produkter jag fått i uppdrag att testa så det var väl lika bra att ta tag i detta. Det blir alltid lite krångligt dock. Willys kanske inte har fått in den nya produkten och då blir det till att åka till ICA. Och även om ICA har fått in produkten så är de den enda butiken som inte står listade att de tar kuponger via SMS och då kan jag ändå inte hämta ut produkten där. Sen visar det sig att Willys var butiken som fått in flest av produkterna i alla fall.
 
Aja, jag lyckades få tag i allt jag sökte förutom ett speciellt paket Becel som inte fanns i någon av butikerna. Nu blir det till att sätta igång och testa lite.
 
 
 
 
Becel - Blogg - Frebaco - ICA - Müsli - Nässjö Kommun - Pro - Smartson - Test - Testpilot - Valio - Willys
1
Eva

Jag letar oxå efter muslin, var hittade Du den, på Willys elr....