Mitt vinstpaket från Gymgrossisten.

Igår fick jag mitt efterlängtade paket från Gymgrossisten. Eller, det var ju 10 paket då som jag fick hämta ut bakvägen på OK/Q8 eftersom hon inte orkade bära fram alla. Jag vann ju tävlingen som anordnades av Gymgrossisten och Bloggportalen mycket tack vare mina kära vänner och läsare som röstade på mina mål för 2013. Produkter till ett värde av 20 000 kronor.

 
Jag vann med motiveringen:
 
"Markus 2.0 lyckades inte bara på ett snyggt, välformulerat och strukturerat sätt kommunicera sina mål – han sätter även fingret på hur han ska uppnå dem! Han anammar på ett träffsäkert och skarpsynt sätt tävlingens andemening och lämnar oss ingen anledning att tro att han inte kommer uppnå sina mål! Vi tror att Markus känsla för planering och organisation i sig är ett recept på framgång som många skulle kunna dra fördelar av att ta lärdom från. För att citera Winston Churchill: ”He who fails to plan is planning to fail”."
 

(Jag har gjort en liten korrigering i detta citat. Trots att mitt bidrag hette Markus 2.0 lyckades detta bli Marcus 2.0 i princip överallt. Det är ju helt enkelt inte OK)
 
 
Jag vet inte ens vad allt är än, men det jag vann ska vara:
 
 
Jag får helt enkelt ta och läsa på lite så det inte riskerar att bli några överdoser. Jag har för övrigt börjat inse hur sjuk denna vinst faktiskt är och att produkterna motsvarar en beställning till ett helt gym, haha.
 
C-vitaminen var inte med i paketen och står "tillfälligt slut" på deras hemsida, då är ju möjligt att jag får ett till paket framöver. Ännu mer julafton! Hoppas de skickar med någon shaker då också för det lär jag behöva. Lite träningskläder också så jag kan göra reklam ordentligt för Gymgrossisten. Mycket vill ha mer?
 
Behöver nog någon dag till för att smälta detta, sen får jag väl köpa mig en lagerhylla eller två och bygga upp ett litet lager någonstans i lägenheten.
 
TACK GYMGROSSISTEN OCH BLOGGPORTALEN!
Blogg - Bloggportalen - Gym - Gymgrossisten - Markus 2.0 - Nässjö - Träning - Tävling
6
Linus Grudd

Herregud, inte dåligt! :D Lycka till med din träning och dina mål :)

Petra/Paradise

Kör hårt nu Macke!! :D
Och nej...jag är inte aaaaalls avis... ;P

Petra/Paradise

Kör hårt nu Macke!! :D
Och nej...jag är inte aaaaalls avis... ;P

Simon

HAHA! gött! lite avis är man ju.... :P
Nu är det bara att köra på!

Emil

Grattis! Liiiite avis är jag...
hehe 32 kg whey 80, inte lite;)

Svar: Tackar!Jag har nog så jag klarar mig ett tag i alla fall!
Macizz

Victor

Ja, jävlar vad prylar.
Säg till om det är något du inte vill ha ;)