Helgens världsrekord.

Borta bra, men hemma bäst!
 
Det blev en liten överraskningshelg i Stockholm för min del för att fira en mycket god vän som fyller 30.
Jag överraskade med rosa ballonger och tuta i fredags eftermiddag. Chocken måste varit enorm. Stackarn.
Det har i alla fall varit en mycket trevlig helg för min del och jag hoppas att det även varit det för födelsedagsbarnet. 
 
Långpromenad i det underbara vårvädret, restaurangbesök och självklart drinkar. 
Alldeles för lite sömn för min del och sommartiden gör ju sitt, så det får bli läggdags snart.
 
Måste bara nämna helgens absolut bästa. Den försvunna diamanten, det klassiska spelet.
Jag tar hem det hela på TRE tärningsslag och måste ju ändå slagit något form av världsrekord på detta? Jag skulle kunna tagit det på två, men hade lite otur med slagningen efter att ha hittat diamanten under första brickan.
 
 
Måste undersöka om det finns möjlighet att komma in i historieböckerna.
 
Ny vecka och nya tag imorgon.
Tack och hej!
 
#blogg100 - Blogg - Den försvunna diamanten