Markus testar - Refunder - Återbäring på dina onlineköp.

Jag testar ju väldigt mycket saker. En del skit, en del bra saker. På senare tid har jag dock varit lite dålig på att dela med mig av mina tester så det är väl bäst att jag försöker att ta igen lite.
 
I slutet av förra året blev jag testpilot för Refunder - Återbäring på alla dina onlineköp och har använt mig av tjänsten sen dess. Refunder är ett bonussystem som gör att du får pengar tillbaka på det du shoppar på nätet. Till en början var jag lite skeptisk om det skulle bli massa merjobb för att samla bonus, men jag upptäckte att det var en himla smidig tjänst som endast krävde att jag installerade ett litet tillägg. Just nu är det över 350 butiker anslutna och det blir fler hela tiden.  
 
 
 
Hur fungerar det?
 
- Du registrerar dig på >>> Refunder.se  <<<
 
Psst. Just nu får både du och jag 50:- extra om du väljer att registrera dig via länken ovan. 
 
- Installera Refunder-knappen till just din webbläsare
 
- Varje gång du besöker en sida som kan ge dig återbäring kommer Refunder automatiskt att visa dig detta. Refunder påminner dig även om sidan för tillfället har några extra rabattkoder. På så sätt behöver du inte söka efter detta själv.
 
- Du handlar som vanligt och pengarna hamnar på ditt Refunder-konto.
 
 
 
Jag är ju inte direkt någon storshoppare, men klickar jag hem något då och då. Det trillar in några slantar här och där på kontot och det är ju alltid trevligt. 
 
 
 
Jag rekommenderar tjänsten eftersom den är smidig att använda och inte kräver något direkt extrajobb från min sida. Allt sköter sig själv på mitt konto och jag behöver bara välja när jag vill ha mina pengar utbetalade.
 
>>> Registrera dig på Refunder <<<
 
 
 
Blogg - Refunder - Smartson - Test - Testpilot - Återbäring