Markus testar - Proviva Lemonad

För ett tag sedan blev jag testpilot för Proviva Lemonad. Två smaker fick jag välja på, Citron/Lime eller Citron/Hallon och jag valde den sistnämnda.
 
 
 
 
 
När jag testar sådana här produkter brukar det största problmet vara att butikerna i Nässjö inte tagit in nyheten, men den här gången hittade jag den på första försöket. 
 
 
 
 
 
Först testade jag utan is och vid andra försöket föjde jag rekommendationerna och testade med mycket is.
Det blev inte direkt någon skillnad för min smakupplevelse. Kanske är jag känslig mot surt men för mig smakade det ungefär som att hälla upp en flaska citronkoncentrat i ett glas och dricka det som det är. Jag tvingade i mig drycken och mina grimaser skulle nog kunnat bli ett riktigt roligt Youtube-klipp. 
Nej, usch och tvi. Detta var inget för mig och inget jag rekommenderar till någon. Tvivlar att den här produkten blir långvarig på marknaden.
 
Men, det kanske bara är jag...
 
 
 
 
 
Blogg - Proviva - Proviva Lemonad - Smartson - Testpilot - blogg100
1
rememberthiis.blogg.se

Tycker dom verkar goda :) jag älskar surt!