När min iPhone checkade in på rehab.

Den har inte mått så bra senaste tiden. Jag har försökt att ge den extra kärlek, men det har inte riktigt fungerat. Det fanns helt enkelt ingen annan utväg än att skicka iväg den på en resa ut i Europa. Min kära telefon.
 
Igår blev den upphämtad och åkte iväg på en resa. Idag är den i Nederländerna och spanar in tulpanerna.
 
 
Själv börjar jag att vänja mig vid att vara utan telefon. Det har förstås uppstått några situationer där jag inte riktigt varit medveten om att jag inte kan göra allt som jag brukar göra.
 
- En minut efter att telefonen blivit hämtad skulle jag ta fram telefonen och sms:a lite folk att min telefon blivit hämtad.
 
- Idag när jag var på väg hem från träningen skulle jag ringa och beställa en kebab eftersom det är kebabens dag. Det var ju för väl att jag inte hade någon telefon så att jag fick göra mig egen mat istället. Jag är ju ändå inte så förtjust i kebab. 
 
- Tänkte göra lite bankärenden, men har ju inte mitt Bank-ID och mina koder använder jag så sällan att jag inte minns dem.
 
Som tur är så är ju detta väldigt små problem.
I det stora hela är det faktiskt väldigt skönt att vara utan telefon. Det stora testet blir imorgon på den första lunchrasten utan uppkoppling. Vad ska jag sysselsätta fingrarna med? Korsord?
 
.
 
Apple - Reklamation - blogg100 - iPhone
1
Maria Jilina

Hahaha. Stackars telefon, men hoppas den har det bra där den är nu :).

Ja man vänjer sig ju fort med telefonen, så förstår dig :)

Svar: Den har det säkert jättebra! Bara den inte stannar borta för länge! :-D
Markus Landgren