Varvet på 30 dagar - Dag 7

Det var ju ganska väntat att det skulle komma en svacka, det har nog börjat lite för bra för att vara sant.
Jag var inte det minsta laddad när jag vaknade i morse, och känslan har bara blivit sämre ju längre dagen gått. 
Idag finns det ingen ork och ingen motivation i denna kropp, och då är det bara att lyssna på det och gilla läget.
 
Det är svart helt enkelt.
 
Sen var det gratis tårta på Thimons idag när jag var på lunch, och jag äter laktosfritt sen någon vecka tillbaka.
ÄR JAG MED I BLÅSNINGEN ELLER?! 
Gratis tårta liksom, det händer ju bara inte. 
 
 
Något positivt som hänt är att jag i alla fall hittat mitt iphonearmband. Jag satte mig ner i soffan och försökte att tänka tillbaka när jag kan ha använt det senast. Kom på att jag faktiskt försökte mig på lite skidåkning i vintras, så dök ner i källaren och hittade det mycket riktigt vid skidutrustningen. 
 
Ny dag imorgon, hoppas det vänder.
 
 
Göteborgsvarvet - Nässjö - Thimons