Varvet på 30 dagar - Dag 7

Idag har jag verkligen fått kämpa för att inte ta på mig skorna och ge mig ut och springa. Har varit tokladdad hela dagen, men varannan dag räcker gott och väl om jag ska ha några ben kvar om en månad. Har fått ta extra många promenader med Joppe idag istället.
 
Jag måste också återhämta mig från gårdagens svåra skada. 
Vill passa på och varna känsliga läsare att det kommer pyttelite blod lite längre ner i inlägget.
 
Något som stör mig enormt mycket är att jag inte hittar mitt iphonearmband som jag har när jag springer. Det har varit borta ett tag nu och jag blir galen. Jag har vänt upp och ner på hela lägenheten, men fortfarande inga spår efter det. Som den sanna smålänning jag är vägrar jag förstås att kosta på mig ett nytt, eftersom det måste finnas någonstans, och när det kommer fram så har jag ju i så fall lagt ut massa pengar i onödan.
Det måste finnas någonstans! Några tips?
 
 
 
Åter till min skada då. Jag vet inte om det var alla kurvor på löparbanorna som gjorde att min stackars tå kom i kläm. Stackarn måste ha varit jätteledsen hela kvällen igår.
 
Kan meddela att den mår mycket bättre idag. 
 
 
Nu håller vi tummarna för att det inte snöar, haglar, blåser eller är svinkallt imorgon så jag kan ge mig ut
på en liten runda igen. 
 
Göteborg - Göteborgsvarvet - Löpning - Nässjö