Varvet på 30 dagar - Dag 22

Eftersom jag knaprat lite mediciner ett tag så har det uppstått ett nytt problem för mig som jag aldrig haft tidigare. Muntorrhet. Detta har tyvärr medfört att jag efter ungefär fem kilometer inte har något saliv kvar och får kämpa för att ens kunna svälja. Detta är förstås helt ohållbart när jag ska springa två mil. Visst finns det vätskestationer runt Göteborgsvarvet men ibland är det långt till nästa. Jag har därför införskaffat mig ett litet överlevnadskit bestående av ett vätskebälte och salivbildande tabletter.


Det funkade faktiskt perfekt när jag testade igår. Bra storlek på flaskorna och inte för tungt. Hoppas detta ska hjälpa mig under hela loppet.

Det börjar närma sig nu. 
1
Anonym

Hejsan! Vilken intressant blogg du har!! Anledningen till att jag skriver till dig är faktiskt lite udda kanske. Jo, det kommer låta konstigt men jag såg ett av dina äldre inlägg i kategorin mat och dryck, där du skrev om din "festis-samling"! Det är nämligen så att jag också samlar och just en sådan "cactus festis" flaska har jag inte haha. Jag vet ju inte om du fortfarande samlar men skulle du vara intresserad av att "sälja" den eller så så är jag jätteintresserad!!!! Min mail: [email protected]
Hoppas du förstår!
Mvh Charlie :)Hejsan! Vilken intressant blogg du har!! Anledningen till att jag skriver till dig är faktiskt lite udda kanske. Jo, det kommer låta konstigt men jag såg ett av dina äldre inlägg i kategorin mat och dryck, där du skrev om din "festis-samling"! Det är nämligen så att jag också samlar och just en sådan "cactus festis" flaska har jag inte haha. Jag vet ju inte om du fortfarande samlar men skulle du vara intresserad av att "sälja" den eller så så är jag jätteintresserad!!!! Min mail: [email protected]
Hoppas du förstår!
Mvh Charlie :)