Big papa lion havning dinner.

Det var längesedan jag egentligen skrev någonting här. Jag publicerar bara massa annan skit så att det i alla fall ska komma in lite nya inlägg. Har egentligen inte så mycket att rapportera och då känns det ju ganska onödigt att bara skriva massa tomma meningar utan innehåll. Typ det jag håller på med just det. Det är helt otroligt egentligen hur många rader man kan skriva och berätta att man inte har någonting att skriva.

Arbetsveckan är över, halleluja.

Idag hetstränade jag lite med Emma eftersom det inte blev någon träning för min del i onsdags. Måste ju ladda nu när jag ska ut i Sverige och tävla nästa vecka. Många år sen sist, men nu känner jag mig äntligen redo för att ta världen med storm. Tagga!

Sen måste vi reda ut saker och ting här. Emma påstår att jag har dålig humor. Hon påstår detta i samband med att jag tycker att Big-Papa-Lion-insändaren är SKITROLIG. Du kan läsa den här.

Är det ingen annan som tycker att Big-Papa-Lion-insändaren är rolig?



.
1
Emma

HAHAHAH bilden var 10 ggr roligare :D Eller ja det var lite roligt att höra dig säga det, men läsa det var sådär :P